Warsztat z digital marketingu - 26.10.2022r.
Podczas ostatnich spotkań poznaliśmy najważniejsze elementy skutecznej komunikacji biznesowej w Internecie.
Teraz przyszedł czas na połączenie wszystkich części układanki i stworzenie strategii marketingowej dla Waszego biznesu. Podczas części warsztatowej wspólnie przygotujemy strategię i plan jej realizacji dla wybranego przedsiębiorstwa.
Zapraszamy na czwarte warsztaty SIT oraz MK Digital, podczas których zajmiemy się tworzeniem strategii marketingowych dla wybranych biznesów.
Co zyskasz dzięki spotkaniu?
• Proces tworzenia strategii digital marketingu.
• Określanie celów oraz KPI.
• Taktyki i realizacja strategii.
• Wdrażanie strategii digital wewnątrz organizacji.
• Część warsztatowa i wspólne tworzenie strategii.
Do kogo skierowane są warsztaty?
• Do właścicieli firm i mendżerów marketingu, którzy chcą poprawić skuteczność prowadzonych działań marketingowych.
• Do osób, które myślą o własnym biznesie w Internecie.
• Do osób planujących zmianę branży i rozwijających karierę.
Termin: 26.10.2022 godz. 10:00-13:00
Prowadzący:
Marcin Klinkosz - przedsiębiorca, autor książek oraz trener biznesu. Specjalista w zakresie marketingu hybrydowego. Doradza, szkoli oraz prowadzi skuteczne działania marketingowe dla małych, średnich oraz dużych przedsiębiorstw z Polski, Irlandii oraz Wielkiej Brytanii. W swojej książce „#PrzeskoczTo” promuje ideę sportowej skuteczności w życiu i biznesie. Właściciel agencji marketingowej MK Digital
Koszt: 50,00 zł netto/ warsztat.
Rejestracja: sit@sit.slupsk.pl
Nie jesteś pewien, czy szkolenie jest dla Ciebie?
Poznaj opinie uczestników poprzednich spotkań:
Magda, Szarek Wydawnictwo Reklama: Szkolenie bardzo ciekawe merytorycznie, dużo praktycznych wskazówek przekazanych w fajny, swobodny sposób. Polecam i czekam na kolejne.
Krzysztof, Słupskie Bańki Mydlane: Skorzystałem ze szkolenia, bo mam świadomość, że rozwój biznesu to nie tylko wiedza na temat produktu, pasja i szczere chęci. Biznes to szeroko pojęte działania marketingowe, które nie do końca były moją mocną stroną. Wszystkie dotychczasowe strategie budowałem na zasadzie prób i błędów, próbując nadążyć za oczekiwaniami współczesnych konsumentów. Niepewność podejmowanych działań hamowała rozwój mojej firmy. Po genialnie przeprowadzonym szkoleniu zdobyłem nie tylko wartościową wiedzę przekazaną przez praktyka, ale również pewność siebie i motywację do rozpoczęcia zmian w mojej firmie. To szkolenie, to jedno z najbardziej wartościowych, na jakich byłem.
Małgorzata, Mobilna Księgowa: Bardzo dziękuję za super szkolenie. Wciągająca forma zajęć, ogromna wiedza prowadzącego, przekazana w przystępny i kreatywny sposób. Bardzo dużo praktycznych elementów, do wykorzystania „od zaraz”. Część warsztatowa, konfrontacja pomysłów z innymi uczestnikami i praca w grupie, pokazały siłę szkoleń stacjonarnych. Dodatkowo świetna lokalizacja i organizacja całości. Do zobaczenia na kolejnych warsztatach.
Agnieszka, DS Technology: Skończyłam studia o kierunku Zarządzanie i marketing, a było to ponad 20 lat temu i podczas szkolenia okazało się jak niewiele ma dzisiejszy marketing do tego co poznałam w trakcie studiów i co wdrażałam w swojej firmie. Z przyjemnością rekomenduję szkolenie z content marketingu osobom, które chcą dowiedzieć się jak redagować profesjonalne teksty, pozycjonować stronę oraz prowadzić kampanię marketingu treści. Polecam przede wszystkim Marcina Klinkosza jako prawdziwego eksperta i praktyka, który przekazuje specjalistyczną wiedzę dynamicznie i w sposób bardzo zrozumiały. Uczestnicy na bieżąco weryfikowali nowo zdobytą wiedzę. Duża ilość ćwiczeń i zaangażowanie prowadzącego spowodowało, że szkolenie było bardzo wartościowe. Z pełną odpowiedzialnością polecam.