Oferta pracy Asystent d.s obsługi wynajmu i organizacji wydarzeń

Oferta pracy – Asystent d.s obsługi wynajmu i organizacji wydarzeń

Asystent d.s obsługi wynajmu i organizacji wydarzeń

Zadania:

  • praca w zespole realizującym usługi wynajmu pomieszczeń i sal szkoleniowych,
  • bieżąca obsługa administracyjno-biurowa wynajmu,
  • przygotowanie sal do wynajmu wraz z organizacją przerw kawowych,
  • obsługa techniczna sal w trakcie wynajmu (także popołudnia i w weekendy),
  • organizacja, przygotowanie wydarzeń (szkolenia, spotkania, warsztaty),
  • udzielanie informacji o ofercie i dbanie o dobry wizerunek PARR/SIT,
  • przyjmowanie zgłoszeń od Najemców, Klientów,
  • obsługa strony internetowej i mediów społecznościowych,
  • przygotowywanie ofert oraz tekstów/relacji z informacjami o wydarzeniach,
  • realizacja zakupów,
  • inne prace biurowe i organizacyjne.

Wymagania:

  • zaangażowanie, samodzielność na poziomie organizacji pracy i wykonywania zajęć,
  • dokładność, sumienność i przywiązywania uwagi do szczegółów,
  • dyspozycyjność,
  • wysoka kultura osobista i komunikatywność,
  • umiejętność samodzielnego poszukiwania informacji i wyciągania wniosków,
  • wykształcenie wyższe,
  • znajomość aplikacji i programów biurowych np. MS Office, programy do tworzenia i edycji grafiki komputerowej – mile widziane,
  • prawo jazdy kat. B

Wymagane dokumenty:

  • Życiorys (CV),
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji – wypełniony i podpisany załącznik do ogłoszenia o pracę pn. Obowiązek informacyjny administratora wobec kandydata do pracy – wzór poniżej.

Miejsce i termin składania dokumentów:

e-mail: sit@sit.slupsk.pl

termin: do 05 września 2023r. z dopiskiem „Oferta pracy – Asystent ”

Klauzula informacyjna RODO- rekrutacja

 

Inne aktualności